» jeste¶ tutaj » · Artykuły · Pełen komfort na dwóch kółkach

Pełen komfort na dwóch kółkach

Komentarze (4)

Honda Goldwing

fot. gmmis.pl

Podróże s± nie tylko okazj± do zobaczenia nowych miejsc, ale przede wszystkim maj± one służyć relaksowi i to już od momentu wyjazdu.

Obecnie istnieje tak wiele możliwo¶ci transportu, że każdy znajdzie co¶ dla siebie, lecz wyj±tkowe wrażenia dostarcza zwłaszcza jazda motocyklem.

Aby jednak na długich dystansach nie było niewygodnie należy zaopatrzyć się w sprzęt stworzony wła¶nie głównie do celów turystycznych, a takim na pewno jest nowa Honda GL1800 Gold Wing .

Motocykl ten od samego pocz±tku stał się istnym hitem, dla kierowców ceni±cych sobie bardziej komfort jazdy niż ekstremalne prędko¶ci, emocje i adrenalinę. Z zewn±trz prezentuje się on bardzo oryginalnie, a unikalna jednostka napędowa gwarantuje niesamowite osi±gi. Dzięki zastosowaniu współczesnych rozwi±zań technicznych podróż na dwóch kółkach nie musi już być niewygodna, a wręcz porównywalna do tej w zwykłym samochodzie. W nowym modelu zostało wprowadzonych parę zmian sprawiaj±cych, że pokocha go jeszcze więcej motocyklistów.

Elementem o którym na pewno trzeba wspomnieć opisuj±c ten motocykl Hondy jest jej silnik. Sze¶ciocylindrowa jednostka w układzie bokser o pojemno¶ci 1832ccm pracuje niezwykle precyzyjnie i sprawia, że model jazdy pomimo sporych rozmiarów maszyny jest lekki i wygodny. Pomimo tego iż nie jest to ¶cigacz manewrowanie Gold Wingiem po mie¶cie nie stanowi żadnych problemów. Silnik został także ¶wietnie przystosowany do pracy pod dużym obci±żeniem zarówno własnej masy jak i pasażerów. Wtrysk paliwa z kolei sprawi, że jego rozruch nie będzie nigdy sprawiał problemów.


O tym, że jest pojazd z przysłowiowej wyższej półki ¶wiadczy jego bogate wyposażenie. Kierowca znajdzie tutaj ¶wietnej jako¶ci system audio Surround Sound, nawigację GPS (w wersji DELUXE) czy układ ABS. Na wyj±tkow± uwagę zasługuje także możliwo¶ć wyposażenia go w poduszkę powietrzn±. Bieg wsteczny także już nikogo nie dziwi przy takiej masie. Na uwagę zasługuje także przednia owiewka, któr± można regulować w zależno¶ci od potrzeb, a także otwierany wlot powietrza. Oprócz tego klienci maj± cał± masę dodatków, którymi mog± wzbogacić pojazd.

--

Autor:

boby - zródło: Pióropolis

wy¶wietlono: 5970 razy.

Komentarze

Zapoznaj się z obowi±zuj±cymi zasadami jakich przestrzegamy »
Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Grupa Motocyklowa MI¦ - gmmis.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii. Zastrzegamy jednak sobie prawo do ich usuwania, je¶li uznamy je za nieodpowiednie.


On 23.10.2013. 22:13

Artykuł o GL 1800 a na zdjęciach GL 1500 ;)

Kto¶ tu nie ma pojęcia o czym piszę i co wkleja haha ;)

Radzę nie google a ksi±żke otworzyć o motoryzacji ;)

admin 23.10.2013. 23:12

celna uwaga, pozwolę sobie zauważyć że ten art. to nie instrukcja obsługi /ze zdjęciami/ tylko krótki tekst o Hondzie.

A kto powiedział że zdjęcia musz± pokazywać model o którym mowa? Stanowi± tylko pewn± ilustrację opisywanego tematu. Zostały celowo wklejone w ten tekst - choć przyznaję nie zdawałem sobie sprawy z tego że na zdjęciach jest wersja GL1500.

Niestety dzisiaj szukaj±c informacji w sieci nie sposób obyć się bez wyszukiwarek (nie ma znaczenia czy Google, MSN, Yahoo czy Bing itd.) Jeżeli komu¶ się to udaje to powinien czuć się wyj±tkowo ;-)

A ksi±żki to zawsze warto czytać ;-)

Anonymous 24.10.2013. 20:59

Ja znam ten motocykl i gratuluję \"admin\" że rozpoznałe¶ silnik 1800 zamontowany w modelu do 2000 roku , a ty fachowiec \"on\" tego nie widzisz ? ha ha.

Bogusław Andrzejczak 24.10.2013. 21:37

Super, że s± osoby, które wzbogacaj± tę stronę o ciekawe artykuły. Po¶więcaj± czas, by podzielić się zdobyt± wiedz±. Ja to szanuję i z zainteresowaniem czytam. Kto nie chce - nie musi!
Motocykl na zdjęciach jest nam znany, ale wart zauważenia, bo ładny i zadbany. Cieszy, ze to naszego Kolegi, a nie niedo¶cignione zjawisko z bogatych Stanów.
Dla mnie, niezależnie od pojemno¶ci cylindrów silnika, daje wyobrażenie o temacie artykułu. Pozdrawiam moto-misiów.

Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:


FB



Nasze cele »

Naszym celem jest skupienie niezrzeszonych miło¶ników ruchu motocyklowego.

Dlaczego "MI¦" »

Dlaczego nazywamy się "MI¦":

  • na przekór wszystkim angielskojęzycznym nazwom
Kontakt

Kontakt »

Jeżeli masz jakie¶ pytania, pomysły, sugestie daj nam o tym znać.